šestihodinovka 25.4.2009
13. 5. 2009
Šestihodinovka-Most 24.-25.4.2009
Ve dnech 24-25.4.se jela populární a dnes již tradiční šestihodinovka,tentokrát na Mostecké trati SRC a to s vozy kategorie historik do roku 1980.O vzrůstajícím zájmu o tyto závody vypovídá osm týmů a kvalitně obsazené jezdecké pole.Vzhledem k obsazenosti závodu (8 týmů)musel pořadatel přistoupit k tzv.dvojitému pauzíráku a o tom kde a jak budou týmy nasazovány rozhodovala již páteční kvalifikace.
Samotný závod byl odstartován v sobotu úderem deváté hodiny.Hned od začátku bylo vidět že se jede na plno a nikdo nikoho nešetřil.Most1 a Most2 se první hodinu závodu střídali ve vedení,první tým který musel tzv.do depa a opravovat byl Osecký ,,Kamikaze“vodítko nevydrželo tvrdší průjezd zatáčkou jednoho ze závodníků tohoto týmu a následná oprava znamenala propad ze 3 místa až na konec startovního pole a ztrátu 100 kol.
Po 2 hodinách jízdy nastali technické problémy týmu ,,Most1“a oprava kablíku stála tento tým 70kol a propad ze 2 na 4 místo,v této době vedl ,,Most2“,ale tým ,,HMH“který nastoupil po úvodní dvou hodinové pauze dával jasně najevo že boj o prvenství bude velice vyrovnaný,zejména půl hodinový boj Jirky Hamety a Jardy Tolara si zaslouží uznání a obdiv,neboť půl hodinová jízda kolo na kolo byla tím pravím kořením 3 hodiny závodu.
Ve 4 hodině závodu se v tzv.banánu střetli vozy týmů Most1 a BBP odnesl to utržený závěs předního kola na Fordu GT(Most1)oprava znamenala další ztrátu pro tento tým a propad až na 6místo.V této době se začali projevovat technické problémy na voze BMW M1(Most2,povolený převod)a vedení se ujal tým HMH (BMW M1)které až do konce závodu udržel.V této době jsme mohli sledovat jak záludnou závadou je nepatrně povolený převod(Most2)a jak těžko se tato závada hledá.Auto se chová nevypočitatelně a do té doby perfektně jedoucí tým začíná ztrácet.V 5hodině se začala projevovat únava materiálu a problém na převodu u vozu týmu ,,Spirit“(Porsche917/10) ani výměnou se nepodařilo převod vyladit a až do konce závodu se tým potýkal s problémy.Závěr závodu okořenila stíhací jízda týmu Brno a Mostu1 kteří se dostali přes tým ,,Spirit“a v posledních 3minutách se Most1 dostal na 3místo absolutního pořadí.Na závěr patří poděkování všech účastníků tohoto klání pořadatelům za perfektně připravenou trať a zázemí pro tento závod.
Týmy:
Most1: M.Jačka,J.Pomahač,J.Charvát
Auto:Ford GT 40(FLY)
Most2:E.Zeiler,J.Tolar,V.Basák
Auto:BMW M1(FLY)
HMH:J.Hameta,D.Hameta,K.Mašita
Auto:BMW M1(FLY)
Kamikaze:S.Šretr jun.S.Šretr sen.V.Haba
Auto:BMW M1(FLY)
BRNO:L.Pazdera,L.Prchal,J.Eliáš
Auto:Porsche 917(FLY)
SPIRIT:E.Šerber,T.Zedníček,J.Novotný
Auto:Porsche 917/10(FLY)
BBP: A.Beránek,M.Beránek,J.Pech
Auto:Lola T70(FLY)
MVM:M.Kalina,V.Karlíček,M.Jačka
Auto:Lola T70(FLY)
Výsledky-kvalifikace:
1.-Most 1 129/12,5
2.-HMH 128/20
3.-Most 2 128/09
4.-Spirit 116/21
5.-Kamikaze 115/30
6.-BBP 109/01
7.-Brno 107/14
8.-MVM 101/17
Výsledky-závod:
1.-HMH 2666/04,5
2.-Most2 2605/32
3.-Most1 2373/05
4.-Brno 2341/05
5.-Spirit 2339/27
6.-Kamikaze 2283/18,5
7.-BBP 2230/11
8.-MVM 2120/23
Náhledy fotografií ze složky šestihodinovka 25.4.2009
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář